יעל הלפמן

ד"ר יעל הלפמן

מייסדת שותפה ומנכ"לית ארגון הביומימיקרי הישראלי.
בעלת תואר ראשון בהנדסה (B.Sc), תואר שני בניהול (M.Sc) ודוקטורט בתחום התוכן הביומימטי מאוניברסיטת ת"א.
בעלת ניסיון מגוון בפיתוח קורסים והוראת ביומימיקרי באקדמיה ובתעשייה, בארץ ובחו"ל.
חברה בוועידת התקינה הביומימטית הבינלאומית מטעם מכון התקנים הישראלי.

המוטו שלי:
"ביומימקרי מצית את הסקרנות, מניע את גלגלי החדשנות, ומזמן השראה ותובנות שיכולות לשנות את עתידנו"

יריב גרשטיין

יריב גרשטיין

ביולוג ימי ויזם בתחום החקלאות הימית.
בעל תואר ראשון בביולוגיה ימית וניסיון רב בהוראת ביומימיקרי במסגרות שונות.

המוטו שלי:
"הפוטנציאל הגלום בתחום לימודי הביומימיקרי הוא עצום.
הסקרנות והפליאה מהטבע הופכים בדרך חווייתית להמצאות חדשניות שיכולות להשפיע על עולמנו לטובה"

עדי וייס
עדי וייס

מפתחת תוכן, מנחה ורכזת קשרי אקדמיה בארגון הביומימיקרי הישראלי.
סטודנטית לתואר שני במדעי הסביבה בבית הספר ע"ש פורטר, אוניברסיטת תל אביב.
חוקרת, מרצה ומנחה בתחומי זואולוגיה, שמירת טבע וביומימיקרי. חוקרת ועובדת עם חיות בר ובית.

המוטו שלי:
"ביומימיקרי היא הדרך הרלוונטית והישירה ביותר לקרב אנשים אל הטבע,
להראות להם עד כמה הוא מופלא ומורכב, וכמה אפשר ללמוד ממנו.
זו הדרך הטובה ביותר, בעיניי, לעודד שמירת טבע והתנהלות מקיימת יותר בפיתוח טכנולוגיות העתיד שלנו"

רמי עווד

רמי עווד

בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר נוסף בביולוגיה מהאוניברסיטה העברית,
תעודת עורך פטנטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני ברובוטיקה מהטכניון.
בעל ניסיון בפיתוח מנועי סילון ומכשור רפואי. מנחה תהליכי תוכן, בדגש על מעבר מרעיון לאב טיפוס ומוצר. 

המוטו שלי:
"ביומימקרי הוא המקצוע של החיים: חזרה לשורשים, למידה מתמשכת, שיפור מתמיד ויצירה בת קיימא,
במיוחד בעולם של משאבים מידלדלים וצריכה גוברת"

רינת ברקו-פילוסוף

רינת ברקו-פילוסוף

בעלת תואר ראשון בהוראת המדעים לבתי הספר היסודיים ובמהלך תואר שני בנושא שילוב התקשוב בהוראה.
בעלת ותק של 11 שנים בהוראת המדעים וניסיון בהובלת תכניות ביומימיקרי במערכת החינוך.

המוטו שלי:
"ביומימיקרי בשבילי היא חדשנות והשראה מהטבע לטובת האנושות, בלי לפגוע בסביבה.
שילוב של גאוניות הטבע עם יכולת ההמצאה האנושית.
התחום  מעשיר את יכולות התלמידים ללמוד, לחקור ולהמציא רעיונות מקוריים וגורם להתלהבות והתפעלות בקרב התלמידים."